-
AUTEL MAXISYS MS906 TESTER DIAGNOSTYCZNY POLSKI


Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
Zamówienie telefoniczne: 739971041
Zostaw telefon |
Tester diagnostyczny AUTEL MS906
Tester diagnostyczny AUTEL MAXISYS MS906 to zaawansowane narzędzie przeznaczone do profesjonalnego użytku w warsztatach samochodowych. Dzięki szerokiemu zakresowi funkcji i możliwości, ten sprzęt umożliwia kompleksową diagnozę oraz naprawę pojazdów różnych marek i modeli. Wyposażony w najnowsze technologie, zapewnia szybką i precyzyjną analizę stanu pojazdu, co pozwala skrócić czas potrzebny na znalezienie usterki i jej usunięcie. Autel MS906 to nie tylko tester diagnostyczny - to także praktyczne urządzenie wspomagające codzienną pracę mechaników samochodowych. Posiada 8-calowy ekran dotykowy, który gwarantuje wygodną obsługę oraz czytelność prezentowanych danych. Solidna obudowa z plastiku i gumy sprawia, że urządzenie jest odporne na uszkodzenia mechaniczne podczas intensywnej pracy w warsztacie. Dzięki temu można być pewnym niezawodności tego sprzętu nawet przy częstym użytkowaniu.
Profesjonalne narzędzie dla wymagających
AUTEL MAXISYS MS906 to produkt wysokiej jakości pochodzący z polskiej dystrybucji renomowanej firmy Autel. Każde urządzenie posiada odpowiednie dokumenty licencyjne potwierdzające autentyczność oraz legalność jego używania. To gwarantuje klientom pełen dostęp do wszystkich funkcji oraz aktualizacji oprogramowania bez obaw o ewentualne problemy związane z piractwem lub niesprawiedliwymi praktykami handlowymi. Dzięki bogatej bazie danych obejmującej wiele marek i modeli pojazdów, tester diagnostyczny AUTEL MS906 umożliwia kompleksowe przeprowadzenie testów układów elektronicznych, mechanicznych oraz komputerowych samochodu. Funkcje takie jak kodowanie kluczyków czy adaptacja nowych elementów sprawiają, że ten sprzęt staje się nieocenionym wsparciem dla każdego profesjonalisty zajmującego się naprawą aut.
Zaawansowane rozwiązania techniczne
AUTEL MAXISYS MS906 charakteryzuje się innowacyjnym designem oraz zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi pozwalającymi na szybką identyfikację usterek oraz ich efektywną naprawę. Intuicyjny interfejs użytkownika sprawia, że obsługa tego urządzenia jest prosta nawet dla mniej doświadczonych mechaników samochodowych. Dodatkowo wbudowany moduł Wi-Fi umożliwia łatwe aktualizacje oprogramowania bez konieczności korzystania z dodatkowego sprzętu. Dzięki możliwości podłączenia tester diagnostycznego AUTEL MS906 do internetu można mieć pewność, że posiada on najnowsze dane dotyczące układów elektronicznych stosowanych we współczesnych pojazdach silnikowych. To daje pewność klientom co do dokładności przeprowadzonego badania oraz poprawności diagnozy postawionej przez specjalistę korzystającego z tego zaawansowanego narzędzia diagnostycznego.
Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, personalizacji sterowników oraz wykonania głównych funkcji serwisowych tzw. funkcji wykonawczych.
Z uwagi na ogrom zapytań i poruszanych dyskusji dot. zakresu precyzyjnej obsługi, pozwolę wypisać podstawowe, zweryfikowane możliwości. Proszę jednak pamiętać, że z każdą aktualizacją oprogramowania funkcyjność testera ulega zmianie i różne funkcje mogą zostać aktywowane. Wypiszemy również potwierdzone problemy z jakimi może mierzyć się użytkownik konkretnego modelu pojazdu.
- Skanowanie ogólne systemu: Wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze.
- Skanowanie inteligentne ( odczyt po nr VIN): pojazdy z OBD II po 2001 roku. Baza modelowa cały czas rośnie, oczywiście proszę pamiętać, że nie każdy model uda się bez błędnie zweryfikować po VIN
- Kodowanie Online: BMW/Grupa VAG/modele MB do 2016r modelowo,GM (bez saab)
- Personalizacja: BMW/Grupa VAG/MB do 2022/PSA/FCA(bez Iveco)/Nissan/Mazda/GM
- Programowanie sterowników: Większość marek EU oraz Japonia oraz Ford USA i GM do 2019r ( kwiecień) potem pełny online serwis. USA inne marki do weryfikacji szczegółowej.
- Uzyskanie PIN Online: BMW/grupa VAG/Toyota/FCA/PSA(do 16r)/Renault/Nissan
- Modyfikacja w nr softu pojazdu: Głównie modele Grupy VAG
- Konfiguracja/ parametryzacja PROXY: FCA, Stelantis( PSA,Opel,FCA)/Nissan
- programowanie Offline czyt. ( zaprogramowanie, adaptacja nowych sterowników i komponentów) NOWYCH, nie używanych z innego auta (chodzi o sterowniki np. motorola,continental,siemens); większość popularnych modeli od 2001-2022
W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogólną po skanie VIN.
Proszę pamiętać, że to zaawansowane urządzenia i ich obsługa wymaga chociaż odrobinę znajomości tematu diagnostyki, oczywiście wszystko jest do nauczenia się, ale wymaga odrobinę czasu i co najważniejsze chęci.
Możliwości Główne testera wykorzystywane w codziennej pracy
- Odczyt błędów magistrali CAN
- Odczyt DTC/ kodów usterek
- Odczyt parametrów pracy rzeczywistej/Live DATA/Graficznie
- Odczyt numerów VIN
- Odczyt numerów i wersji sterownika
- Odczyt zapisanego przebiegu w pamięci różnych komponentów
- Adaptacja komponentów
- Adaptacja sterowników
- Przyuczenie Komponentów
- Wymuszone uruchomienie komponentów
- Wznowienie pracy Pomp,wiatraków,mechanizmów
- Obsługa systemów recykulacji spalin EGR
- Obsługa/wypalanie/adaptacja filtrów cząstek stałych DPF
- Obsługa ADBLUE oraz całej infrastuktury EKO w pojazdach
- Obsługa trybów serwisowych tj:
- reset kontrolki serwisowej,
- reset kontroli service- W kilometrach oraz czasie
- ustawienia serwisowe klocków hamulcowych
- ustawienie elektrycznego hamulca ręcznego
- tryb odpowietrzenia pompy i układu ABS
- kalibracja czujnika położenia kierownicy
- kalibracja czujnika kąta skrętu
- programowanie Wtryskiwaczy
- programowanie akumulatora
- programowanie kluczy ( lista dostępna_)
- programowanie NIVO, Airmatic/zawieszenie pneumatyczne
- kalibracja skrzyni biegów
- kalibracja podzespołow pneumatycznych
- Aktywacja funkcji ukrytych( podswietlenie zakretów, tempomat itp.)
- reset trybu po wypadku