• Reklamacje i zwroty

Procedura zwrotów 

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) - Klient, który dokonał zakupu towaru na odległość, ma prawo do zwrotu kupionej rzeczy (odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży) w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu . 

Warunki Reklamacji

1. Prawo do Reklamacji Klienci mają prawo do złożenia reklamacji na zakupione towary, które są niezgodne z umową, w terminie 12 miesięcy od daty dostarczenia zamówienia.

2. Podstawa Reklamacji Reklamacja może być zgłoszona w przypadku: - wad fizycznych towaru, - niewłaściwego stanu produktu, - uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

3. Sposób Zgłaszania Reklamacji Reklamacje należy zgłaszać poprzez: - wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej, - przesłanie e-maila na adres: [email protected], - kontakt telefoniczny na numer (+48) 739971041.

4. Wymagane Informacje W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie: - numeru zamówienia, - opisu problemu, - zdjęć dokumentujących wadę (jeśli to możliwe).

5. Rozpatrzenie Reklamacji Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od jej złożenia. Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji drogą e-mailową lub telefoniczną.

6. Zwrot Produktu W przypadku uznania reklamacji, prosimy o odesłanie towaru na adres zwrotny. 

7. Gwarancja W przypadku produktów objętych gwarancją, reklamacja będzie realizowana zgodnie z warunkami gwarancji.